Klacht: Blijf brieven krijgen van incassobureau over opgezegd abonnement

op 05 juli 2017 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

In augustus 2016 brief van Brynhild Incasso gekregen over een aanmaning van Abonnementenland voor Tennis Magazine, terwijl dit al enige tijd daarvoor was opgezegd en ik ook na opzegging geen magazines meer ontving. Direct bezwaar gemaakt via het contactformulier op de site van Brynhild. Nimmer reactie ontvangen. Nu in juli 2017 krijg ik ineens een e-mail dat er nog een vordering openstaat en ik deze kan betalen via Ideal. Nu wederom een bezwaar ingediend via hun contactformulier. Na mijn vorige bezwaar geen reactie, en bijna een jaar stil gebleven. En nu ineens dus weer een aanmaning.

Wil een bevestiging dat het openstaande bedrag niet meer gevorderd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 10 juli 2017 om 15:39 geantwoord

Geachte heer Hijman,

U heeft reeds bericht gehad van het incassobureau.
Zij hebben u een voorstel gedaan.

Abonnementenland.

Heeft op 10 juli 2017 om 16:38 geantwoord

Geen oplossing gezien in de mail van Incassobureau...

Alle klachten die gemeld zijn door mikehijman