Klacht: Blazen onder vinyl door roobol gelegd vestiging naaldwijk.

op 25 mei 2016 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maart 2015 heeft roobol bij mij een vinylvloer gelegd in de woonkamer. Deze vertoont blazen. Er is door mij een klacht neergelegd bij roobol die een externe expert stuurde. Deze wees de klacht af omdat het door de stoeldopjes zou komen. Echter , de vloer vertoonde de blazen al direct, ook voordat de stoelen er stonden. Overigens zitten de blazen ook op plekken die helemaal niet in de buurt van de stoelen zitten. De expert vertelde dat hij werd ingehuurd door roobol en ook door hen betaald werd. Ik heb niet zo veel vertrouwen in de onafhankelijkheid van deze expert en wil graag een oplossing van roobol.

Gewenste Oplossing:

Graag een nieuwe vloer, waarbij ik begrijp dat ik de vloer een jaar gebruikt heb. Maar een soort vergoeding op basis van een nieuwe vloer met bv 75% korting lijkt me redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door lilly789jk@gmail.com