Klacht: Blaren, opgezette keel, klieren en wondjes in de de lippen

op 24 mei 2020 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Sinds een tijdje gebruik ik Sensodyne tandpasta. Een paar dagen geleden werd ik wakker met opzette klieren en voelde mijn mond en tong pijnlijk aan. Ik had witte slijmslierten in mijn mond en mijn mond zat vol blaren. Daarnaast voelde het alsof mijn tong in brand stond en had ik allemaal kleine bloeduitstortingen in mijn lippen. Ik heb de huisarts gebeld en zij verwezen mij door naar de tandarts, aangezien mijn tandvlees ook erg gevoelig was bij het poetsen. Ik had erg veel pijn bij het eten en ik voelde dat mijn weerstand omlaag ging. Ik ben op onderzoek uitgegaan en kwam allerlei soortgelijke klachten tegen over deze tandpasta. Ik heb meteen andere tandpasta gekocht en ik voel dat de klachten nu al afnemen. Koop deze tandpasta dus niet, troep!

Ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen wordt en ik mijn geld terug krijg voor de tubes die ik niet gebruikt heb.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Es65