Klacht: Blaren in mond en ontsteking slijmvlies bij gebruik rapid withening

op 27 september 2017 over Sensodyne in de categorie Beauty & Wellness

Ik gebruik al jaren sensodyne rapid met goed effect en tevredenheid. Sinds ik de variatie rapid whitening gebruik heb ik echter verschrikkelijk last van blaren in mijn mond en ontstoken geiiriteerd mondslijmvlies. Zeer pijnlijke en vervelende geschiedenis wat mij zelfs enig vakantiegenot heeft gekost. Ik ben er bijna zeker van dat het door de tandpasta veroorzaakt wordt. Heb nl na de eerste keer klachten het gebruik van de tandpasta gestopt waarna de klachten verdwenen. Vervolgens na een paar weken weer een paar dagen met de tandpasta gepoetst waarop de klachten direct weer terug kwamen.
Ben inmiddels gestopt en overgestapt naar een andere tandpasta en weer klachtenvrij!

Door de hoeveelheid klachten ben ik overtuigd van het feit dat deze tandpasta veel voorkomende bijwerkingen kan veroorzaken en ben van mening dat er voldoende gronden zijn om te concluderen dat een gedegen onderzoek op zijn plaats is. Hierdoor kan mogelijk andere mensen deze ellende bespaard blijven...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sensodyne

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sensodyne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris10B