Klacht: Bizar hoge kosten voor oplossen simpele verstopping door 24/7 loodgieter.nl

Bonita0019 op 01 oktober 2020 over 24-7 loodgieter.nl in de categorie Loodgieters

1. Bel met centrale van 24/7 loodgieter.nl. krijg te horen voorrijd kosten 35 euro instap tarief 169 euro. Loodgieter geeft prijsspecificatie. Achteraf (dus na het verhelpen van de ontstopping en bij definitieve opmaak factuur, blijkt dat dit de prijs is exclusief 21% BTW.
2 Loodgieter komt binnen om kwart voor 8. Ik vertel hem het volgende. Vaatwasser overstroomd. Avond er voor ontstoppingmiddel in de gootsteen gegooid ivm niet weglopen van water. afvoer gootsteen is ook aangelosten op afvoer vaatwasser. Daarnaast had ik geconstateerd dan het water in de fontijn van mijn wc ook heel langzaam weg doorliep. Hemelsbreed bevinden deze afvoerputjes zich op 2 meter afstand. Analyse loodgieter: Dit heeft niet te maken met afvoerleidingen boven de grond maar onder de grond waar al het water verzameld wordt. Hiervoor is het nodig om te gaan frezen. Hij geeft aan de kosten hiervoor kunt u verhalen bij uw opstalverzekering. Vervolgens pakt hij formulier kruist 35 euro voorrijdkosten aan en begintarief van 169 euro en geeft aan dat al het langer duurt dan een half uur dat deze kosten dan apart in rekening worden gebracht. Vraagt vervolgens aan mij op dit formulier mijn personalia in te vullen en het formulier te ondertekenen. Dit doe ik. Na een uur is meneer de loodgieter klaar en is het probleem opgelost voor zover ik dit nu kan inschatten. Vervolgens wordt het door mij ondertekend formulier er opnieuw bijgepakt en wordt door loodgieter aangekruisd dat hij 17 meter heeft moeten frezen om de ontstopping op te lossen a 39,95 per meter. Dit alles tezamen levert een netto bedrag op van 1188 euro wat ik moet afrekenen met de pin. Mijn mond viel open van verbazing en gaf aan dat ik dit niet heb. Hij bleef aandringen om dit te betalen en ik heb gevraag geef mij een specificatie van deze werkzaamheden zodat ik dit kan indienen bij mij verzekeraar welke vervolgens tot betaling zou overgaan. Dit kon volgens de loodgieter niet ik moest eerst betalen en dan kreeg ik specificatie. Uiteindelijk omdat dat het een vervelende situatie begon te worden en ik alleen ben met mijn dochter heb ik de regeling kunnen treffen om de helft van dit inmense bedrag te betalen en er werd op de factuur aangegeven dat ik binnen 48 uur het restant moest overmaken. Volgende dat meteen gebeld voor specificatie. Kreeg vervolgens foto van de factuur die gisteren door de loodgieter zelf was opgesteld. Er werd geen specificatie opgesteld. Contact op genomen met mijn verzekeraar. Deze kosten worden NIET gedekt door mijn verzekeraar. Dit ligt niet aan mijn verzekering. Ontstopping is nooit verzekerd wel vervolgschade die optreed na verstopping. Kortom ik ben nu 600 euro lichter en ben echt opgelicht. Mijn verzekeraar gaaf aan ook na mijn verhaal gehoord te hebben dat hier sprake van was.

loodgieter komt kwart voor 8. Ik geef aan dat mijn vaatwasser is overstroomd en dat ik de avond ervoor ontstopper in de gootsteen had gegooid maar dit had dus niet geholpen en dat de fontijn vertel wat er aan de hand is. Zijn analyse er moet gefreesd worden onder de grond. Hij geeft aan dit kan u verhalen bij uw verzekeraar middels de opstalverzekering. Vervolgens start hij met invullen formulier.

FACTUUR 1200 EURO WERKELIJK MEER DAN SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!

IK ben tevreden als de factuur van 1200 euro teruggebracht wordt naar 300 euro netto dat betekent restitutie van 300 euro aan mij.

Onderzoek op internet leert mij dat zelfs 300 euro voor dit verstoppingsprobleem al veel te hoog is.

SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24-7 loodgieter.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24-7 loodgieter.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bonita0019