Klacht: Bioscoopkaartjes

op 07 mei 2017 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 30 maart 2018 om 11:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Rodenrijs,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op klacht.nl
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen, anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Heeft op 30 maart 2018 om 21:07 geantwoord

Leuk dat er staat : opgelost, naar mijn weten is er niets gebeurt , dus hoe jullie dit als opgelost zien is mij een raadsel?

Alle klachten die gemeld zijn door Mijn4zusjes