Klacht: Binnen 5 dagen betalen, heb helemaal geen contract met Zeelandnet

op 02 augustus 2017 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vandaag een brief ontvangen van cannock chase dat ik binnen 5 dagen €82,95 moet betalen anders sluiten ze af ik heb helemaal geen abonnement bij Zeelandnet en ze hebben ook nog nooit eerder automatisch geïncasseerd van mijn rekening. Hoe kan dit?

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, De situatie die u stelt klinkt inderdaad vreemd. Ik zal er voor zorgen dat dit verder wordt uitgezocht, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op Met vriendelijke groet, Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Bericht van ZeelandNet

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben meerdere malen getracht om contact met u op te nemen m.b.t uw vraag. Helaas is het ons tot op heden niet gelukt om u te bereiken, als uw vraag nog actueel is wil ik u vriendelijk verzoeken nogmaals contact met ons op te nemen op een moment dat het u schikt. Mocht uw vraag inmiddels niet meer relevant zijn, dan verneem ik dit uiteraard ook graag zodat ik uw melding kan sluiten Bij voorbaat dank Met vriendelijke groet, Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZeelandNet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZeelandNet

Heeft op 18 september 2017 om 09:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Helaas heb ik geen reactie meer van u mogen ontvangen op mijn verzoek d.d. 11-9 om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice.
Voor nu ga ik er dan ook van uit dat uw vraag niet meer relevant is en zal ik uw melding op klacht.nl sluiten.

Met vriendelijke groet,

Marco Schrier
Supervisor Support Office & MKB Desk
DELTA

Alle klachten die gemeld zijn door Wennes