Klacht: Binnen 5 dagen betalen, heb helemaal geen contract met Zeelandnet

op 02 augustus 2017 over ZeelandNet in de categorie Internetproviders lokaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vandaag een brief ontvangen van cannock chase dat ik binnen 5 dagen €82,95 moet betalen anders sluiten ze af ik heb helemaal geen abonnement bij Zeelandnet en ze hebben ook nog nooit eerder automatisch geïncasseerd van mijn rekening. Hoe kan dit?

Gewenste Oplossing:

Duidelijkheid

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZeelandNet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ZeelandNet in behandeling genomen

Bericht van ZeelandNet

2 weken geleden - Geachte heer, mevrouw, De situatie die u stelt klinkt inderdaad vreemd. Ik zal er voor zorgen dat dit verder wordt uitgezocht, we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op Met vriendelijke groet, Marco Schrier Supervisor Support Office & MKB Desk DELTA

Alle klachten die gemeld zijn door Wennes