Klacht: Bijna alles

op 24 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Vanaf de eerste dag hebben we al geklacht ..bij oostappen in lommel België hoe vies en stonk in caravan.. het grote bed was te klein 190 lang en 140 breed en me man is dik 2 meter heb dat vermeld bij het boeken of de bedden normaal van maat was ook de hoogte had ik ook voor gesteld was

dat caravan dicht in de buurt was de winkel en zwembad en eetcafé want ik heb dik een jaar geleden 3 herseninfarct gehad kan niet goed lopen . Nou we zaten heel ver er vandaan trappen lopen kan ik ook niet de trappen aan de caravan waren levensgevaarlijk zwembad was afgebrand..blauwe meer in het park mocht niet gezwommen worden zelfs vissen mocht ook niet meer ..winkletje was meer dicht dan open eetcafé was bijna dicht en slecht ..voor de minder was er bijna niks maar ook voor ouder niet ..me dochtertje van 6 zei tegen ons met tranen in in haar ogen dit is de stomste vakantie van me leven ..ik dacht een leuke vakantie te hebben lekker ontspannen..we Zijn ook eerder weggegaan ben gespannen weg gegaan dit is niet goed voor me gezondheid ook ben kapot..daar spaar je voor het hele jaar om iets leuks te doen met je gezinnetje ze hebben ook veel mee gemaakt met mij en nog ..we hebben de klachten bij oostappen neer belegt. Maar ze doe er niks mee ..Nooit meer oostappen ..ps sorry voor me schrijf gedrag . Dat lukt me ook nog niet zO goed.. ps heb meerder mails gestuurd ..en gebeld en daar werd ook gezegt je word met spoed gebeld..ik niet alleen heeft problemen met ze maar meer gezinnen die in de week van 10 t/m 17 juli 2017 Ijn geweest

Dat ik iets terug krijg of iets leuks samen met me man weekeind of kinderen wat leuks terug krijg

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dusbaba