Klacht: Bijna aanrijding door vrachtwagenchauffeur

op 05 oktober 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Goede dag

Vamorgen reed ik van Pleinweg de Texelsesstraat in waar 1 van uw vrachtwagens stond met chaufffeur erin. Aangezien hij stil stond wilde ik erlangs rijden. Op het moment dat ik via zijn voorkant naar achter langs hem rijd gaat hij doel bewust naar achteren rijden waardoor hij mij bijna aanrijd terwijl ik ook nog een baby naast mij heb zitten.
Vervolgens stap ik uit om te zeggen dat hij ziet dat ik langs rijd en dat hij mij bijna aanrijd. waarop hij antwoorde ja je ziet toch dat hij daaruit komt rijden ( een vrachtwagen dat achteruit het hofje kwam rijden) terwijl ik dat niet gezien had en diegene de draai makkelijk had kunnen maken aangezien er nog genoeg ruimte over was. Dat was dus geen reden om achteruit te gaan. Ik vind het erg associaal gedrag dat de chauffeur mijn leven en dat van mijn kind in gevaar breng alleen omdat hij ervan uitgaat dat ik dat gezien moet hebben. Bovendien is achteruit rijden een bijzondere verrichting wat iedere persoon heeft geleerd tijdens het lessen. Waardoor ik dus voorrang had en hij dus gewoon netjes had moeten wachten.
ik hoop dat u uw chauffeur aanspreekt op zijn kinderachtige gedrag want daardoor brengt hij levens in gevaar.

Mvg Sheila Pichel

ik ben tevreden als u de desbetreffende chauffeur aanspreek en hij zijn excuses maakt voor zijn gedrag

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sheila pichel