Klacht: bijlage ontbreekt

op 16 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Vandaag (zaterdag 16-09) wel een (natte en licht beschadigde) Telegraaf ontvangen, maar met 2 x de bijlage “vrouw” terwijl de bijlage “vrij”ontbreekt. Jammer want wij maken juist altijd zterdagochten het cryptogram en de rebusfilipine

Heb maar (alweer) bij mijn Primera een los nummer gekocht á 3,10. Lijkt me correct als dat van het volgende abonnementsgeld afgaat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 september 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte meneer Deckers,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft een natte, beschadigde krant te hebben ontvangen zonder de bijlage Vrij.

Excuses voor dit ongemak.

We nemen contact hierover op met uw bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw krant verbetert. Tevens kunnen wij de bijlage Vrij nasturen. Ik begrijp dat dit in dit geval niet meer nodig is. Ik zal u ter compensatie een bon toesturen waarmee u gratis de krant in de winkel kunt halen mocht dit nogmaals voorkomen.

U kunt ook alle dagen de Telegraaf en de bijlagen digitaal lezen door in te loggen met uw e-mail adres en wachtwoord. Ik begrijp dat een papieren krant natuurlijk veel fijner in de hand ligt. Maar als noodoplossing kunt u op die manier wel op de hoogte blijven van het laatste nieuws en de puzzels doen. Wij helpen u hier graag bij mocht u dit willen.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door paul deckers