Klacht: Bijlage bij krant van zaterdag 30 juni 2012

op 03 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte medewerker. Ik heb op zaterdag 30 juni 2012 het AD gekocht bij de AH in ons dorp. Deze was blijkbaar niet helemaal compleet, want in het AD zou een bon zitten voor een DVD of CD met kinderdans liedjes en deze zat er bij mij niet in.

Graag ontvang ik als nog de bon of de CD/DVD die als bijlage bij de krant van zaterdag hoorde te zitten.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 09 juli 2012 om 08:10 geantwoord

Geachte heer, mevrouw, Het spijt me te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.ad.nl/lezersservice. Wij willen u vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de klantenservice van het AD. Een bon in de krant van 30 juni is ons niet bekend. Er was wel een special van 12 pagina's over films (oa Madagascar). Met vriendelijke groet, Webcare AD

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door benga