Klacht: Bijdrage Suikerfeest RTL nieuws

op 25 juni 2017 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Beste RTL- Met stijgende verbazing gekeken naar de bijdrage over het ‘suikerfeest’…kan de RTL wellicht eens nadenken over de 16mio niet moslims die zich in toenemende mate ergeren aan de islam en al het geweld dat dat met zich meebrengt? Dagelijks zijn er aanslagen door moslims, iedereen maakt zich zorgen over islamisering en de RTL spendeert meer tijd aan moslims en het suikerfeest dan aan enige christelijke feestdag. Er is geen behoefte aan het ‘verbeteren van het image van de islam’! Wellicht is een bijdrage over de steun van NL moslims aan IS (actief dan wel, en met name, passief) een idee? Dan horen we eindelijk eens het eerlijke verhaal over het gevaar van de islam in al haar vormen.

Een geblanceerde bijdrage waarbij eindelijk eens eerlijk wordt bericht over de grote problemen met de islam en haar volgers.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcusdwt