Klacht: Bij Dynalogic houden ze zich niet aan hun afspraken

op 17 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dynalogic zorgt voor leveringen van grote apparaten.
Om 6.00 uur opgestaan om van Nederland naar Antwerpen te rijden aangezien de wasmachine van 8.00-20.00 uur geleverd kon worden.
Heb onderstaande mail gekregen waarin duidelijk staat dat we ongeveer 30 min van te voren een sms krijgen.
We zijn een boodschapje om de hoek gaan doen om wat te eten te halen en in die tijd komt de chauffeur, geen sms of belletje helemaal niets!!!!. Vervolgens geef ik dit door en zegt men doodleuk dat ze vandaag niet meer langs kunnen komen!!! Lekker dan. Dag vrij genomen om 6.00 uur opgestaan. Ook het bedrijf waar de wasmachine is gekocht kan niets doen. M.a.w. twee klanten de klos en DYNALOGIC loopt er gewoon mee weg. Ongelofelijk. Hoezo klant is koning!!!
Hieronder de mail.

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw vraag betreffende de bezorgtijd van uw bestelling.
Helaas is het door u gewenste tijdvenster niet mogelijk, dit in verband met de vastgestelde tijdvensters door de leverancier van uw bestelling. Afwijken van de vastgestelde tijdvensters is helaas niet mogelijk.
U zult een verkort tijdvenster ontvangen ’s ochtends op de dag van levering en een SMS ongeveer 30 minuten voor aankomsttijd.
Voor meer informatie over uw order verwijzen wij u naar MyDynalogic: https://trackentrace.dynalogic.eu/login .
Mochten er naar aanleiding van bovenstaande uitleg nog vragen zijn, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,

Gewenste Oplossing:

As ze vandaag een SMS sturen en gewoon leveren volgens afspraak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 september 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lenneke Fuhring,

Allereerst onze excuses voor de late reactie op uw bericht. Ik heb uw gegevens erbij gepakt en ik zie inderdaad dat de koerier u niet had aangetroffen op het adres. Ik heb nagekeken waarom u de SMS niet heeft ontvangen. Deze leverancier heeft er namelijk niet voor gekozen om klanten van te voren te berichten middels een SMS. Dit wordt namelijk met iedere leverancier afgestemd.
Helaas heeft de medewerker die u gemaild heeft, u hierover verkeerd ingelicht. De meeste leverancier maken gebruik van deze service en ik vrees dat de medewerker niet juist heeft gekeken. Ik zal dit ook zeer zeker doorzetten naar de desbetreffende afdeling, zodat dit besproken kan worden met de medewerker(s).
Verder zie ik dat de order inmiddels geleverd is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de verwarring!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Lenneke Fuhring