Klacht: Bij de neus genomen met proefabonnement voor Columbus op de vakantiebeurs

op 11 juni 2013 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Ik heb 2 jaar geleden een proefabonnement genomen op de Columbus toen wij op de vakantiebeurs waren.
Ik zag net echter dat er weer abonnement’s geld afgeschreven was van mijn rekening dat terwijl het proefabonnement al verlopen is.
Ik heb er op de vakantiebeurs expliciet op aangedrongen dat ik ZELF wil bepalen of het abonnement door moet lopen en dat hij niet gewoon door zou lopen en dat ik dus op zou moeten zeggen.
Dat laatste is dus wel het geval en ik voel me dus goed genaaid!

Ik heb geen goed woord over voor deze handelswijze en wil dan ook nooit meer iets te maken hebben met dit bedrijf!

Het abonnement is nu opgezegd maar moet nog 3 maanden betalen, daar heb ik dus echt geen zin in!
Stelletje oplichters dat het zijn.
Ben echt PIS link!

Eigenlijk het te veel betaalde (dus vanaf einde proefabbonement wat ik betaald heb) maar goed dat is niet realistisch helaas.
Wat ik zou willen is dat het direct stopt en dus niets meer hoef te betalen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 25 april 2017 om 17:14 geantwoord

Deze reactie is geplaatst om de klacht op opgelost te zetten. Mocht U vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice of laat een reactie achter.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door keukenprins