Klacht: Bij bezorgklacht kun je alleen bellen naar een bandje

op 03 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Afgelopen zaterdag 30/6/12 was de krant niet bezorgd. Kan gebeuren. Gebeld naar klantenservice, want ik wilde de krant graag nabezorgd krijgen. Maar als je belt, krijg je alleen een bandje, met geen mogelijkheid een MENS aan de lijn te krijgen. Je kunt alleen inspreken wanneer je geen krant gehad hebt, en dan hoor je dat je abonnement met één dag verlengd wordt.Wat dus nergens op slaat als je een langdurig (>30 jaar) hebt. Schandalig dat je afgescheept wordt met een bandje!!!!

Vergoeding van de kosten van de krant die ik toen gekocht heb. (€ 2,60). En de mogelijkheid op het zogenaamde servicenummer (wat ik dus geen service vind) om een persoon aan de lijn te krijgen!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 03 juli 2012 om 12:07 geantwoord

Het spijt me te horen van uw klacht. Sinds 1 februari is de bezorgstandaard aangepast en bezorgen wij niet meer na. In plaats daarvan, zoals u al aangeeft, wordt u automatisch gecompenseerd voor de gemiste krant, en betaalt u zodoende niet voor de krant van die dag. Ik begrijp het uiteraard dat u de krant gewoon 's ochtends in de bus wilt hebben, en dit is dan ook onze hoogste prioriteit.Daarnaast, incidentele klachten worden inderdaad automatisch afgehandeld om probleemgevallen de ruimte te geven. Bij een herhaalde klacht krijgt u wel de mogelijkheid een medewerker te spreken. Verder, Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende konden wij u niet direct helpen. Als u sneller geholpen wilt worden, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, of geef uw bezorgklacht door via www.ad.nl/lezersservice. Bij wijze van uitzondering heb ik uw klacht nu ingevoerd. Met vriendelijke groet, Webcare AD

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Algemeen Dagblad beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door brandje