Klacht: Biertegoed

op 16 oktober 2016 over Heineken in de categorie Bier

Geachte heer, mevrouw,

Zaterdag 15 Oktober ging ik met wat vrienden stappen in Alkmaar. Een van mijn vrienden introduceerde de biertegoed app en stond op het punt om een rondje uit te delen welke verzilverd kon worden vanuit de app.
Echter de barman in de kroeg waar wij ons op dat moment bevonden: Café Het Kantoor te Alkmaar (vermeld in de app en waar ze overigens Heineken bier tappen), beweerde niks te weten van deze bierapp en na het raadplegen van zijn collega’s konden onze biertjes nog steeds niet worden verzilverd vanuit de aplicatie. Dit was voor ons een grote domper en mijn vriend stond lichtelijk voor schut.
Hierop hebben wij besloten naar de kroeg er naast te gaan, café de Koning(ook aangesloten in de biertegoed app) en tot onze grote verbazing bleken zij ons daar precies hetzelfde te vertellen, namelijk geen kennis van deze applicatie.

Beteuterd vervolgden wij onze avond zonder de biertegoed applicatie.

Ik spreek namens mijn gehele vriendengroep wanneer ik zeg dat dit een ronduit slechte zaak is en wij hopen in de toekomst dan ook wel gebruik te kunnen maken van deze applicatie binnen de horecagelegenheden in Alkmaar!

Voor Bierbrouwer Heineken ligt er absoluut ern taak te wachten om ervoor te zorgen dat de cafés welke nadrukkelijk vermeld zijn in de applicatie ook daadwerkelijk meewerken aan het laten verzilveren van getapte biertjes!

Alvast bedankt voor uw oplossing,

Met vriendelijke groeten,

Mark

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heineken

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heineken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark072