Klacht: bierstrikjes

op 23 december 2017 over Heineken in de categorie Bier

Hallo, ik heb 22-12-17 bij de supermarkt PLUS in benschop, 2 kratten heineken bier gekocht omdat ik op tv de actie zag met de geweldige kerst bierstrikjes. Nu zag ik helaas geen bierstrikjes in de kratjes , dus ik gevraagd aan de plus-eigenaar maar deze verteld mij dat deze kratten dus zonder de strikjes zijn geleverd en ik zelf een klacht moest indienen. Natuurlijk heb ik gewoon de 2 kratten gekocht maar ik vind het wel erg triest dat jullie een reclame maken op tv die jullie dus in de supermarkt niet nakomen. Dit maakt jullie product niet mooier. Nu ik deze mail stuur is de kerst al bijna op komst dus de strikjes zullen mijn zoons niet meer hoeven te dragen maar ik verwacht zeker wel een reactie van jullie hierop.

Nou maak ons dan maar blij met de heineken koffers voor onze zoons, de trouwe heineken bier genieters. Graag blijven wij positief over een goed product maar neem ons niet in de maling met reclames die jullie niet nakomen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heineken

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heineken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ceesenyvonne@caiway.nl