Klacht: Bier smaakt niet, flesje niet vol

op 24 mei 2021 over Grolsch in de categorie Bier

Het bier smaakt naar water, bij controle andere flesjes blijkt dat deze minder vol zijn.

Als het bier naar behoren smaakt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Grolsch over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Grolsch in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Grolsch een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Grolsch

Heeft op 24 mei 2021 om 16:35 geantwoord

Heeft op 24 mei 2021 om 20:04 geantwoord

Ik heb er nu nog 5 flesjes staan , die ook open zijn geweest om te proeven. Er zijn er denk ik 5 weg gegooid

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw Lubberdink, Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen wij op reeds geopende flessen niets meer onderzoeken. Deze zijn geoxideerd en zullen dan altijd heel vies zijn. Zijn er gesloten flessen bewaard gebleven in het krat? Deze zouden we graag ophalen voor onderzoek. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Grolsch Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Maria lubberink

1 maand geleden - De flesjes die niet meer vol zijn , zijn denk ik geopend geweest. De mannen zijn aan het proeven geweest, afgelopen weekend. Ik heb meerdere kratten bier in de koelkast staan en waarvan we steeds aanvullen. Dus weet wel zeker dat de flesjes die er nu nog staan , niet uit 1 krat komen. Weet dat het lastig is, maar wilde jullie toch op dd hoogte brengen

Bericht van Grolsch

1 maand geleden - Geachte mevrouw Lubberdink, Dan wordt het dus wel heel erg ingewikkeld om nog wat te controleren. We zullen u een waardebon toesturen voor de vervelende ervaring. Mocht u in de toekomst nog eens zoiets treffen dan willen we graag de gesloten flessen uit hetzelfde krat onderzoeken (dus met hetzelfde tapnummer). Bedankt voor uw snelle reactie. Met vriendelijke groeten, Petra Gosses Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Maria lubberink

1 maand geleden - Hallo Petra, Ik snap het , normaal hebben we ook nooit een klacht. Ik wil u zelf ook bedanken voor de snelle reactie en service. Mvg mara

Alle klachten die gemeld zijn door Maria lubberink