Klacht: Bieberkaarten ellende

op 09 juli 2012 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Ik zat 5 juli om 09:00 klaar om zo goed mogelijke kaarten te bestellen van het concert van Justin Bieber voor mijn dochter en haar vriendinnen.
Even na 9 uur lukte het me om 3 redelijk goede plaatsen te reserveren op de eerste rang. Dochter blij. Bij de ideal-betaling ging het mis, ik kreeg een foutmelding. Mijn betaling was wel uitgevoerd, maar mijn kaarten waren niet gereserveerd. Mijn winkelwagen was leeg, kon niet meer terug. In het overzicht stond dat de verzending was “gestoneerd”.
Meteen heb ik opnieuw kaarten besteld voor de zekerheid, deze keer veel slechtere plaatsen voor hetzelfde geld (€188,10). Opnieuw betaald. Ik dacht, die andere kaarten raak ik vast wel weer kwijt of kan ik via Eventim wel weer annuleren.
Eventim bleek echter telefonisch onbereikbaar. Zelfs na een eindeloos keuzemenu voor 45 cent per minuut werd de verbinding verbroken. Na een tijdje kreeg ik wel verbinding en ik kreeg iemand aan de lijn die me beloofde dat er iemand terug zou bellen ivm de grote drukte.
Ik ben nog steeds, 4 dagen later, niet teruggebeld. Ik heb een aantal mails naar Eventim gestuurd waar niet op wordt gereageerd. Vandaag heb ik nogmaals gebeld. Een vrouw vertelde, handig mijn boze klachten negerend, dat de “gestoneerde” kaarten niet meer beschikbaar waren en dat het geld teruggestort zou worden. Een excuses voor het niet terugbellen kon er niet vanaf, en dat ik bijna 400 euro heb overgemaakt voor 3 waardeloze plaatsen achterin.

Het geld retour binnen 3 dagen en een acceptabel voorstel voor betere plaatsen. Excuses voor loze beloften (niet terugbellen)

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door boze_meneer