Klacht: Bezwaar Wehkamp klacht 2

op 19 januari 2014 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Ongelofelijk, word je klacht/bezwaar eindelijk in behandeling genomen door deze site, slaat het hele antwoord nergens op. Via BKR geconstateerd dat er nog een bedrag open staat van Wehkamp bij Intrum. Na telefonisch contact kwamen we er achter dat er spullen zinn besteld op ons adres, terecht, we zijn bereid dit te betalen. Vervolgens zijn er ook spullen besteld op een voor ons onbekend adres waardoor de kosten heel hoog zijn opgelopen! Ik stuur Intrum het GBA op waarop staat dat wij miet woonachtig zijn geweest op adres. Het antwoord op de klacht is dat ze zien dat wij op beide adressen gewoond hebben. Ik vraag me af of ze de moeite nemen om het GBA te bekijken!? En dat we dus maar moeten betalen! Daar komen ook nog eens invorderingskosten boven op van 700 euro omdat dit al een jaar ofzo bij Intrum loopt. Intrum heeft ons juist adres maar neemt nog niet eens de moeite om een brief te sturen en ons op de hoogte te stellen van de situatie! Hb afgelopen vrijdag nogmaals geprobeerd te bellen maar wederom werdik afgeblaft door een van de medewerkers!! Hoe is dit mogelijk!? Ik weiger te betalen voor spullen die ik nooit besteld en ontvangen heb. Dit loopt nu al sinds september, ik word door niemand geholpen en ik kom geen steek verder! Ik heb constant stress hierdoor, het is gewoon verschrikkelijk! Ik wil geholpen worden! Als ik niet geholpen word kan ik niks anders doen dan juridische stappen ondernemen!

Ik wil een fatsoenlijk antwoord, wil dat jullie de tijd nemen om het GBA te bekijken zodat je ziet dat wij niet op dit adres hebben gewoond en dat wij niet verantwoordelijk zijn voor die kosten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 20 januari 2014 om 13:51 geantwoord

Op 20 januari 2014 per e-mail afgehandeld.

Heeft op 27 januari 2014 om 07:46 geantwoord

Er word alsnog niks gedaan, krijg nog steeds geen antwoord! kosten blijven op lopen! intrum doet niets! ga hier mijn advocaat op zetten.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum Justitia beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yvberkers