Klacht: bezwaar tegen Nedasco

op 29 april 2016 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Geachtr heer, Mevrouw,
Ik Ben Khaled Jamal en vandaag heb ik een brief van jullie gekregen incasso van 92,98 euro met dossienummer 2238662, klant nummer 44404993 de brief op 19 April van Groningen maar ik heb it vandaag in de briefen bus gehad. Eerste er is fout bij Nedasco over mujn prieme en de antaal shade vrij jaren dit verhaal duurt sinds September 2015 tot nu toe.Nu is alles duidelijk maar te laat, Jullie habben een incasso naar mee gestuurd, Ik ben in buitenland aan weren en ik ben niet ingeschrijven meer in Nederland bij de Gementtehuis in Zoetermeer en ik ben helemaal niet tefreden over hele verhaal en ik will graag een oplossing van jullie graag want ik kan niet hele bedragen betalen, Laste prieme van 56,98 heb ik vandaag overgemaakt naar Nedasco. U kunt per email benaderen alijd krijt u van mee een antwoord. mijn email: kjamal71@hotmail.com
Hartelijk dank
Khaled Jamal

Als alles duidelijk zien

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k.jamal