Klacht: Bezwaar onterechte factuur

op 21 juli 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Zie onderstaande tabel

Ik heb vandaag een factuur gekregen van ppro financial ltd-viabuy het is mij echter helemaal niet bekend wie dat bedrijf is.ik heb nooit iets besteld bij hun tot nu geen factuur gekregen om te betalen,nu op eens is het met €40 verhoogd ik ga dit echt niet betalen.Laat ze maar bewijzen dat ik gebruik heb gemaakt anders gaan we voor de rechter.Als ik gebruik had gemaak had ik het wel netjes betaald zoals andere facturen wat ik wel betaal. Ik ben nog nooit bij de incassoburo geregistreerd in mijn leven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 01 augustus 2016 om 07:39 geantwoord

De klacht is in behandeling genomen en op 1 augustus 2016 per e-mail afgehandeld. Uitleg gegeven omtrent het ontstaan van de vordering. Volgens de gegevens van cliënt is de vordering correct en terecht ingesteld. Wij hopen de klacht/betwisting met deze uitleg naar behoren te hebben afgehandeld. Indien u nog vragen en / of opmerkingen heeft, vernemen wij dit graag.

Alle klachten die gemeld zijn door Meryem.72