Klacht: bezorgung

op 23 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 februari 2018 om 14:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geacht heer.mevrouw Witteman,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat u de krant vandaag niet ontvangen heeft. Onze excuses voor het ongemak. Helaas is na bezorging van de krant sinds enkele jaren niet meer mogelijk.

Ter vergoeding wordt inderdaad de factuurdatum verschoven. U ontvangt dan die dagen wel de krant maar betaald er niet voor. Zodoende ontvangt u wel alle kranten waarvoor u betaald.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door corrieclar@gmail.com