Klacht: Bezorgservice gaat niet volgens plan.

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo Allemaal,

Zoals ik hier veel lees heb ook ik een klacht over de service van dynalogic ( als je het nog service kunt noemen).
Ik heb 25-5-17 een televisie besteld bij Coolblue. Zoals de website zegt voor 23:59 besteld morgen in huis klopt voor geen meter in samenwerking met Dynalogic.
Eerste levertijd 26-5-17 tussen 8:00-22:00 op de helft van de dag een mailtje bezorging geannuleerd. Natuurlijk de hele molen door bij Dynalogic en Coolblue.
Volgende levering gepland oo 27-5-17 tussen 8:00-13:00 helaas weer niks ontvangen en ook geen emailtje met de reden of voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik heb Coolblue aan de telefoon gehad en gezegd dat als hij er maandag niet is ik de bestelling annuleer en de tv ergens anders koop bij bijvoorbeeld Bol.com. helaad heb ik vernomen dat Bol.com en Mediamarkt ook met Dynalogic zaken doen dus ergensanders bestellen heeft waarschijnlijk geen niet en levert alleen maar irritatie’s op.

Al met al zit je in een machteloze positie. Geld weg, geen televisie en onduidelijk wanneer het geleverd gaat worden.
Naar mijn eigen schatting op 29-5-7 vanaf 8:00 tot 5-6-17 22:00
Het zal mij benieuwen. Dit alles heeft mij gelukkig nog maar 2 vrije dagen gekost en een hoop irritatie’s.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik oo de hoogte wordt gehouden van de status van mijn pakket. Wat op het moment onmogenlijk en zeer onbetrouwbaar is via track and trace.
En dat mijn tv een keertje geleverd zou worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Korpel,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Tkorpel