Klacht: Bezorgservice gaat niet volgens plan.

op 28 mei 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo Allemaal,

Zoals ik hier veel lees heb ook ik een klacht over de service van dynalogic ( als je het nog service kunt noemen).
Ik heb 25-5-17 een televisie besteld bij Coolblue. Zoals de website zegt voor 23:59 besteld morgen in huis klopt voor geen meter in samenwerking met Dynalogic.
Eerste levertijd 26-5-17 tussen 8:00-22:00 op de helft van de dag een mailtje bezorging geannuleerd. Natuurlijk de hele molen door bij Dynalogic en Coolblue.
Volgende levering gepland oo 27-5-17 tussen 8:00-13:00 helaas weer niks ontvangen en ook geen emailtje met de reden of voor het maken van een nieuwe afspraak.
Ik heb Coolblue aan de telefoon gehad en gezegd dat als hij er maandag niet is ik de bestelling annuleer en de tv ergens anders koop bij bijvoorbeeld Bol.com. helaad heb ik vernomen dat Bol.com en Mediamarkt ook met Dynalogic zaken doen dus ergensanders bestellen heeft waarschijnlijk geen niet en levert alleen maar irritatie’s op.

Al met al zit je in een machteloze positie. Geld weg, geen televisie en onduidelijk wanneer het geleverd gaat worden.
Naar mijn eigen schatting op 29-5-7 vanaf 8:00 tot 5-6-17 22:00
Het zal mij benieuwen. Dit alles heeft mij gelukkig nog maar 2 vrije dagen gekost en een hoop irritatie’s.

Ik ben tevreden als ik oo de hoogte wordt gehouden van de status van mijn pakket. Wat op het moment onmogenlijk en zeer onbetrouwbaar is via track and trace.
En dat mijn tv een keertje geleverd zou worden.

Dynalogic

Heeft op 14 juli 2017 om 15:30 geantwoord

Geachte heer Korpel,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Tkorpel