Klacht: bezorgklacht/klantenservice

op 30 september 2017 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedendag al 2 weken klaag ik dat het veronica magazine blad niet is bezorgd aan mij , het is 1 keer nagezonden en aankomende week
zit ik zonder blad, ik krijg hier ook geen reactie op hoe ze dit willen uitzoeken,,het is terleurstellend en ik heb nu voor niets betaal tot 19 december abbonnements geld

Gewenste Oplossing:

ik zal tevreden zijn als ik 1/4 abbonnement geld terug krijg, zodat ik lid kan worden van een ander tv gids bureau die oprecht bezorgd en goede klantenservice heeft. dat zou dan 30 euro zijn wat ik retour moet ontvangen aan abbonnements geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica Magazine

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica Magazine nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jonesea