Klacht: Bezorgklachten postpaketten

op 19 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op de syte van www.tracktrace.nl gaf post.nl door dat een pakket op donderdag 19 juli tussen 11.30 en 13.30 bezorgd zou worden. Omstreeks 15.00 uur toen het pakket nog niet was gelevers veranderde het tijdstip op de site ineens in 12.00 en 18.00 uur. Na de nodige ergenis te hebben verdrongen en de planning van het werk en de boodschappen voor de 2e keer aangepast zie ik nu, omstreeks 17,30 uur, dat post.nl de levertijd weer heeft aangepast naar vrijdag 20 kuli tussen 12.00 en 18.00 uur. Schandalig, dit heeft me weer een hele dag wachten gekost. Ik heb deze ervaring vaker met post.nl. het schijnt niet meer te raliseren te zijn een pakket de volgende werkdag te bezorgen. En mocht het al de goede dag worden gelevrd dan is de bezorgtijd uren later als aangegeven. De bezorger haalt hierover, begrijpelijk, zijn schouders op.
Ik vind het niet kunnen dat voor het oog van t volk aflevertijden worden vertrekt die in het geheel niet afgestemd zijn op het werkaanbod van de bezorgers.
Dan liever geen tijd aangeven op internet, dan zitten we ook niet te wachten, dat bespaart een hoop ergernis en antpatie tegen het bedrijf

Niets, post.nl komt het toch niet na, ik ga voortaan naar DHL of DPD

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door marauder49