Klacht: Bezorgklacht Weekblad De FAAM en Vlissingse Bode

op 08 juni 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Alweer (jaarlijks terugkerend probleem) zo’n 3 maanden lang bezorgklachten aangaande Weekblad De FAAM en Vlissingse Bode.
In deze periode zijn genoemde kranten ongeveer 3 á 4 keer bezorgd. En dit is niet voor het eerst, elk jaar zijn er weer periodes dat het weer mis gaat. Misschien zouden ze hun personeel eens beter moeten motiveren (lees betalen) dan gaat het wellicht wel goed. Ook deze week zijn wij weer verstoken gebleven van het regionale nieuws, het was notabene alweer 1 week goed gegaan.

Gewenste Oplossing:

Dat lijkt me nogal logisch, gewoon iedere week De FAAM en de Vlissingse Bode mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 09 juni 2017 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer van Dueren den Hollander,

We vinden het vervelend om te vernemen dat de bezorging van De FAAM en de Vlissingse Bode niet naar behoren is. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat hier de oorzaak van is en ervoor zorgen dat u de folders weer wekelijks gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door WvDdH