Klacht: Bezorgklacht Het Parool

op 13 juli 2012 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds een week wordt bij ons op de Keizersgracht 434 de krant Het Parool zeer onregelmatig bezorgd. Het betreft een appartementencomplex en twee eigenaren hebben hier een abonnement. Edoch, nu eens worden – op de ene dag – correct twee exemplaren bezorgd, dan weer twee dagen achtereen slechts een exemplaar. Ik heb geprobeerd e.e.a. telefonisch te melden, maar ik word getrakteerd op een bandje met als enig “relevante” mededeling: de krant wordt vandaag nog bezorgd. Maar daar gaat het, uiteraard, niet om. Ik wil heel eenvoudig een medewerker aan de lijn hebben aan wie ik de situatie persoonlijk kan voorleggen. Ik vind dit een zeer irritante manier van doen en bovendien werkt ze niet!!! Wanneer worden die vreselijke telefoonbandjes eindelijk eens correct ingesteld of anders gewoon afgeschaft. Het draait allemaal natuurlijk weer allemaal om geld. Maar met het innen van abonnementsgelden is men in elk geval zeer vlot!

Telefoondienst verbeteren of opschorten. Gewoon fatsoenlijk bereikbaar zijn en blijven, of met een effectieve telefoondienst of een medewerker (direct aan de lijn).

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Het Parool in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Het Parool een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Het Parool

Heeft op 24 juli 2012 om 10:20 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van Het Parool, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de lezersservice via telefoonnummer 020 - 558 4402, bereikbaar tijdens kantooruren. Met vriendelijke groet, Webcare Het Parool

Alle klachten die gemeld zijn door Manson47