Klacht: Bezorgklacht en service

op 23 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al vele malen een weekendabonnement gehad. De laatste tijd 4 keer geen krant ontvangen. Bij het digitale doorgeven hiervan werd mijn abonnement niet herkend. Heel veel belminuten hieraan moeten besteden. De laatste keer werd er toegezegd dat er een onderzoek gestart zou worden naar de klachten maar er is niets gebeurd, ben hierover niet benaderd. Wel werd er toegezegd dat ons abonnement een week langer door zou lopen ivm niet ontvangen kranten. Abonnement zou doorlopen tot 29 september, maar helaas weer geen krant. Zeer slechte service en bezorging, voor ons nooit meer een abonnement op de Telegraaf.

Nog een week de krant en onderzoek naar bezorging

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 september 2017 om 11:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van de Heerik,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u problemen heeft ervaren met de bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

U geeft in uw bericht aan dat u op 23 september wederom geen krant heeft gehad, dit heeft er echter mee te maken dat uw abonnement reeds afgelopen is.

De oorspronkelijke einddatum van het abonnement was 11 september. Echter heeft u vanwege uw bezorgklachten, ter compensatie ook op 15,16,18 en 22 september de krant ontvangen, daarmee heeft u alle kranten ontvangen waar u recht op heeft.

Wij stellen het op prijs dat u uw ervaringen met ons deelt en geven uw feedback uiteraard ook intern door.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Heeft op 25 september 2017 om 17:43 geantwoord

Telefonisch was doorgegeven dat we de krant tot 29 september zouden ontvangen, ook het zgn onderzoek naar de slechte bezorging waarvoor contact op zou worden genomen is miet gebeurt

Alle klachten die gemeld zijn door Telegraaf17