Klacht: bezorgklacht

op 11 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

op 11 juli 2012 is het ad niet bezorgt op het adres Theseusstraat 175, 3054 RZ Rotterdam.
Het per e-mail melden van deze klacht is bijna onmogelijk.
Via ad.nl/lezersservice moet er van alles ingevuld worden maar een wachtwoord invullen is onmogelijk. Het systeem van U is bijzonder klant onvriendelijk en vraag U dan ook het aanmelden van bezorgklachten eenvoudiger te maken. Wilt U mijn klacht doorgeven op de juiste plaats s.v.p.

Zoals hierboven aangegeven.
Het melden van een bezorgklacht per telefoon is niet eenvoudig en kostbaar.Weinig service dus

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 12 juli 2012 om 15:23 geantwoord

Ik heb de klacht voor u doorgegeven en de krant voor u gecompenseerd. Tevens heb ik een wachtwoord voor u aangemaakt. U kunt vanaf nu inloggen op www.ad.nl onder aanmelden. Uw gebruikersnaam is pauldegraaff1@SIMPC.NL, uw wachtwoord vandaag12. Als u ingelogd bent kunt u heel gemakkelijk een bezorgklacht doorgeven of een vakantie onder www.ad.nl/service. Met vriendelijke groet, Het AD Webcare team.

Alle klachten die gemeld zijn door degraaff