Klacht: Bezorgklacht

op 27 mei 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik heb klacht.nl al aan het begin van dit jaar geschreven over de slechte bezorging van de Telegraag op ons adres in Alkmaar. Sinds de klacht zogenaamd zou zijn opgeslost op 24-02-2021 is het alweer 6x dat er bij ons geen dagblad is bezorgd. Of ik zie mijn krant liggen in de verkeerde brievenbus. Het is bijzonder irritant wanneer er geen krant is geleverd en een dag verlening van mijn abonnement is maar een schrale vergoeding. Ik zal aan het eind van de looptijd van dit abonnement van de Telegraaf maar eens goed bij mijzelf te rade gaan of ik wel een verlening van de Telegraaf wens.

Een vergoeding zou eindelijk na bijna 3 jaar bezorg ellende wel eens op zijn plaats zijn. En natuurlijk eindelijk eens een betrouwbare bezorger aanstellen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht mhendrix

1 maand geleden - Mijn klacht wordt niet door de Telegraaf in behandeling genomen. De klachten afhandeling bij de Telegraaf is al net zo slecht als de kranten bezorging. Wat een slechte onderneming is dit zeg triest gewoon.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mhendrix