Klacht: Bezorgklacht

op 04 september 2018 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 06 september 2018 om 12:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de folders van Jan Linders niet heeft ontvangen. Onze afdeling Kwaliteit gaat uitzoeken wat hier de oorzaak van is en ervoor zorgen dat u de folders weer gaat ontvangen, zoals u dat van ons gewend bent.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Alle klachten die gemeld zijn door mail@jelimburg.nl