Klacht: Bezorgklacht

op 06 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De krant wordt al geruime tijd veel te laat bezorgd. Dit vorige week ook gemeld via klacht.nl en bij bezorgklachten van de Telegraaf. Helaas is de bezorging ook deze week weer veel te laat. Zo heeft een abonnement op een ochtendkrant geen zin als ik deze na mijn werk pas kan lezen.

Gewenste Oplossing:

Bezorging voor 7.00 uur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 juni 2018 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Peppenster,

Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend dat de krant momenteel te laat bij wordt bezorgd. wij begrijpen dat u de krant voor u naar het werk gaat graag gelezen heeft. Onze excuses voor het ongemak.

De klacht is bij ons bekend en er wordt gezocht naar een oplossing om de krant weer op tijd bezorgd te krijgen zoals u van ons gewend bent.

Wij vertrouwen erop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Telegraaf webcare team BR

Alle klachten die gemeld zijn door P. Peppenster