Klacht: bezorgklacht

op 10 oktober 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 10 oktober 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer De Jong,

bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw Telegraaf sinds enige weken dagelijks te laat bezorgd wordt.

Begrijpelijk dat het vervelend is om niet op een tijdige bezorging van uw krant te kunnen rekenen.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst en hebben de nodige maatregelen genomen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten, AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door bertdejong