Klacht: Bezorgklacht

op 30 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al sinds weken wordt de krant te laat of niet bezorgd!
Melding wordt afgedaan met standaard antwoorden als door omstandigheden verlaat , maar dan alsnog geen bezorging ! Geen persoonlijk contact mogelijk ! Wederom melden en dan is het antwoord dat het abonnement een dag langer wordt verlengd! Bij vast abonnement natuurlijk niet van toepassing, verrekening komt niet aan de orde. Zeer klantonvriendelijk ! Dan dien je een klacht in en dan kun je invullen dat je teruggebeld wil worden ! Dat zou dan binnen 3 werkdagen moeten gebeuren, maar tot op heden geen contact.

Een krant in de bus en verrekening van de niet bezorgde kranten

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 30 september 2017 om 08:46 geantwoord

Geachte heer Casteele,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u de krant te laat ontvangt en hierover geen reactie van ons heeft mogen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Er wordt zorg voor gedragen dat de bezorging binnen de kortste keren weer naar behoren verloopt.

Uiteraard krijgt u als vaste abonnee de niet geleverde kranten ook gecompenseerd. Dit doen wij door de betaalperiode te verlengen met het aantal dagen dat u de krant heeft moeten missen. De verrekening kun u controleren door de omschrijving van de afschrijving na te kijken.

Wat betreft het niet ontvangen van een reactie, is uw bericht ons vermoedelijk ontgaan, waardoor wij u helaas niet hebben kunnen voorzien van een reactie. Indien u nog graag wenst te spreken met een medewerker, kunt u bellen naar 088-8248242 en kiest u voor de optie om een medewerker te spreken.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bertus Casteele