Klacht: Bezorgklacht

op 24 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Mijn hoogbejaarde moeder is al jaren abonnee van de Telegraaf en ook niet van plan het abonnement op te zeggen. De laatste weken komt het vaker voor dat de Telegraaf niet bezorgd wordt en moet zij bellen. Dan krijgt zij geen medewerker maar via een bandje te horen dat de Telegraaf niet na bezorgd wordt maar dat haar abonnement wordt verlengd. Hoe kan je een abonnement verlengen als iemand abonnee blijft?? Zij heeft liever dat het toch na bezorgd wordt op haar abonnementsgeld in mindering wordt gebracht.

Nabezorgen of de bedragen in mindering brengen op het abonnementsgeld.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 september 2017 om 16:04 geantwoord

Geachte mevrouw Vissenberg-Mehlbaum,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw moeder problemen ervaart met de bezorging. Onze excuses voor het ongemak.

De ontvangen meldingen wordt altijd direct doorgezet naar de bezorgdienst, die de nodige maatregelen treft om de kwaliteit van de bezorging op niveau te brengen. U kunt er daarom van uitgaan dat uw moeder vanaf heden weer dagelijks van de krant kan genieten.

Omdat de nabezorging in 2013 was afgeschaft, kunnen wij helaas geen kranten meer naleveren. Tevens wordt geen geld in mindering gebracht, omdat de prijs van een losse krant veel hoger ligt dan het bedrag dat per krant betaald wordt als abonnee zijnde. Om deze reden compenseren wij door de huidige betaalperiode met een dag te verlengen, op deze manier ontvangen abonnees alsnog alle kranten waar ze recht op hebben.

Als extra compensatie voor het ongemak én omdat uw moeder een trouwe abonnee is, zenden wij haar graag een leukigheid toe via de post.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. M. Vissenberg