Klacht: bezorgklacht

op 15 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig geen telegraaf en al paar keer snel achter elkaar op zaterdag. Als je een weekendabonnement hebt de belangrijkste krant. krijg je een bandje dat je abonnementsperiode verlengt wordt maar wat heb ik hier aan. ik wil van dit abonnement af! Maar dat gaat niet!

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden ! Oplossing abonnement stoppen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 17 juli 2017 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Franssen,

hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend voor u dat het bezorgen van de krant niet loopt zoals u van ons mag verwachten. Ik heb hier een klacht van gemaakt en contact opgenomen met de bezorgdienst om ervoor te zorgen dat de krant weer elke dag bij u word bezorgd. Wat betreft het opzeggen van de krant heb ik gemeld bij desbetreffende afdeling zij zullen hierover contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,

BR~webcare Team

Heeft op 30 juli 2017 om 22:44 geantwoord

het is niet opgelost, heb afgelopen vrijdag weer geen krant gehad. En dan krijg je een bandje : klopt dat geen krant heeft er zijn problemen krant wordt na bezorgt. Ook dit bandje heb ik al vaker gehad, alleen het nabezorgen gebeurt nooit!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door mf01041955