Klacht: Bezorgklacht

op 28 januari 2011 over Sanoma in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze dochter heeft geruime tijd de tina, en deze wordt bezorgdt door tnt!!! Sure we not can!!!!!
Elke week is de tina wel beschadigd, gescheurd, of onherstelbaar beschadigd zodat lezen moeilijk wordt

Gewenste oplossing

Dat deze beschadigingen absoluut niet meer voorkomen, we betalen meer als genoeg abonnementsgeld, en dan verwacht ik wel een HELE tina en geen beschadigde
Misschien een idee om verpakkingsmateriaal te verbeteren

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

Bericht van Sanoma

7 jaren geleden - Het spijt mij te horen dat u een klacht heeft over de verpakking en bezorging van het tijdschrift Tina. Uw klacht wordt door de klantenservice in behandeling genomen. Voor vragen en/of klachten kunt u ook terecht op onze website www.zester.nl Hier kunt u een contactformulier invullen en wordt uw klacht ook in behandeling genomen. Met vriendelijke groet, Sanna Sanoma Uitgevers B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 24 maart 2011 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een bezorgklacht ingediend bij TNT. De laatste editie is nogmaals verzonden.
Sanna Sanoma Uitgevers B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door naomimeffert