Klacht: Bezorging wordt steeds uitgesteld!

op 25 augustus 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moet steeds een nieuwe afspraak maken. Maar ze komen niet, of bellen niet aan. Contact opnemen met het bedrijf heeft ook weinig zin, want je betaalt € 0,45 per minuut en zit een tijd naar muziekjes te luisteren. De receptioniste moet even (5 minuten) weg om wat te vragen en komt terug met het antwoord dat het vandaag toch niet meer lukt om te bezorgen. Dat was me zelf al duidelijk, maar over het hoe en waarom weet ze niks.Dit valt onder het hoofdstuk SLECHTE SERVICE!

Als het pakket na 3 afspraken nu echt wordt bezorgd! Voor Declathon misschien een reden om te stoppen met de bezorging van dit bedrijf.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

3 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht MrDadero

3 maanden geleden - Mijn ordernummer is: sgnl214636437

Dynalogic

Heeft op 31 augustus 2018 om 09:27 geantwoord

Geachte heer de Roode,

Wanneer wij de transportgegevens erbij pakken zien we dat er tot twee keer toe sprake is geweest van een herplanning. Onze welgemeende excuses voor het ongemak dat u hierdoor heeft ervaren! Door een verkeerde data entry bleken de afmetingen van het pakket niet goed doorgegeven waardoor de uitlevering niet mogelijk was. Dit is zeker niet de service die we wensen te verlenen, nogmaals excuses hiervoor.

We zien inmiddels dat de order reeds op 27-08-2018 alsnog succesvol is uitgevoerd. Dit zal uw eerdere negatieve ervaring natuurlijk niet verhelpen echter hopen we u in de toekomst onze verbeteringen te mogen bewijzen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic Wecare-team.

Heeft op 31 augustus 2018 om 15:46 geantwoord

Ik lees niets over het dure bellen!

Alle klachten die gemeld zijn door MrDadero