Klacht: Bezorging Wegwijs, Brug

op 08 februari 2018 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben ALWEER geen Wegwijs en Brug gehad! Waarom is het zo moeilijk om dit te bezorgen? Ik heb al zo vaak telefonisch deze klacht gemeld. Het zou toch onderhand eens goed moeten gaan! Wel hebben we deze week de Maas en Waal krant gehad, maar geen Wegwijs en Brug. En die zullen we ook wel niet meer nabrzorgd krijgen, wat ook al vaak gevraagd is.
Nogmaals graag aandacht hiervoor !

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als de Wegwijs ed op woensdag en op tijd bezorgd wordt, en zonder haperingen!
Op de voorpagina van de Wegwijs staat dat dit voor 18.00 uur bezorgd moet zijn!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 09 februari 2018 om 08:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u beide kranten niet van ons heeft ontvangen. Uw melding is bij ons bekend en wij zoeken uit wat er aan de hand. Wij gaan onze uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u de kranten weer wekelijks van ons gaat ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door Maud2017