Klacht: Bezorging van Microgids week 3 – 9 SEPTEMBER 2016

op 03 september 2016 over Mikrogids in de categorie Magazines

geen microgids ontvangen bij de post.

Kan deze alsnog bezorgd worden ?

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

Bericht van Mikrogids

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Gúnther, Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur. Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis! Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, Reina Roor Klant Contact Centrum Mikro Gids

Bericht van Mikrogids

10 maanden geleden - Geachte mevrouw, Vervelend dat u geen Mikro Gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Uw klacht geven wij door aan PostNL, aan wie de bezorging is uitbesteed. U ontvangt uw nagezonden Mikro Gids uiterlijk op dinsdag voor 18.00 uur. Op donderdag voor 18.00 uur hoort u de gids voor de nieuwe week in huis te hebben. Mocht dit weer een keer niet het geval zijn - wat wij niet hopen - geef dit dan na donderdag 18.00 uur kosteloos door via het Contactformulier of telefonisch via 0900-9009031 (24 uur per dag en € 0,35 per gesprek). U kunt de klacht tot maandag 17.00 uur in de lopende week indienen. Houd hiervoor uw abonneenummer bij de hand. Op deze manier heeft u de gids het snelst in huis! Wij gaan ervan uit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u nog veel lees- en kijkplezier toe. Met vriendelijke groet, Reina Roor Klant Contact centrum Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door la1je1