Klacht: bezorging trekpleisterfolders

op 21 december 2017 over Axender in de categorie Reclame

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Axender

9 maanden geleden - Beste mevrouw Wolf, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de folder van Trekpleister al een aantal weken niet ontvangt. Gaat het hier alleen om de folder van Trekpleister of ontvangt u het hele folderpakket niet? Onze afdeling Kwaliteit gaat dan voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Met vriendelijke groet, Klantenservice Axender

Reactie van de melder van de klacht hovenier1

9 maanden geleden - Het gaat om de folder van trekpleister,die altijd apart wordt bezorgd

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 22 december 2017 om 10:22 geantwoord

Beste mevrouw Wolf,

Bedankt voor uw reactie. De folder van Trekpleister zit eigenlijk standaard in ons folderpakket. Afhankelijk van het formaat kan het wel eens voorkomen dat de folder apart bezorgd wordt. Volgende week zit de folder in het pakket. Mocht u de folder wederom niet ontvangen, dan willen wij u vragen dit te melden via kwaliteit.noordwest@axender.nl. Wij kunnen uw melding dan direct in behandeling nemen en uitzoeken wat er aan de hand is.

Klantenservice Axender

Alle klachten die gemeld zijn door hovenier1