Klacht: Bezorging telegraaf

op 29 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag om 09.15 uur online gemeld, dat de Telegraaf van zaterdag 29 juli niet is bezorgd.
Na een aantal uren wachten nogmaals contact gezocht met de abonneeservice op tel. 088-824 824 1.
En krijgen we als antwoord:
Wij hebben reeds een klacht ontvangen over de bezorging van vandaag.
Hierbij was na bezorging niet (meer) mogelijk of is er niet voor gekozen.

Helaas moet ik melden dat het nu de tweede keer (in 4 weken tijd) is, dat we een slechte ervaring ondervinden over de bezorging van de Telegraaf.

Gewenste Oplossing:

Ik ben er helemaal klaar mee.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 juli 2017 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer, mevrouw Bals,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf niet op orde is. Onze excuses voor het ongemak.

De klacht die u op zaterdag doorgegeven heeft via Mijn Media hebben wij in goede orde ontvangen en deze is doorgezet naar onze bezorgdienst zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.

Het klopt inderdaad dat wij geen mogelijkheid meer hebben tot het na bezorgen van de krant. Dit is in 2013 afgeschaft toen wij samen zijn gegaan in de bezorging met een aantal andere Nederlandse kranten. Echter zijn er een handvol depots in Groningen en Friesland die dit op eigen initiatief wel nog aanbieden vandaar dat u dat bericht te horen heeft gekregen.

Omdat het in korte tijd een aantal keer niet goed is gegaan met de bezorging heeft de melding van afgelopen zaterdag ook een extra status gekregen en is deze neergelegd bij de depothouder. Mijn collega's van de bezorgcontrole zullen binnenkort ook contact met u opnemen en horen dan graag van u of er al verbetering zit in de bezorging of dat wij er toch nog extra aandacht aan moeten besteden.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door 2eklacht