Klacht: bezorging te laat

dllens op 31 maart 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

is nu 8 uur en nog geen krant

Gewenste Oplossing:

als de krant voor 7 uur in de bus ligt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 april 2018 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lens,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw krant op zaterdag 31 maart om 8 uur 's morgens nog niet was bezorgd.

Begrijpelijk dat het vervelend voor u is om uw krant niet op tijd bezorgd te krijgen.
Wij hebben vanmiddag geprobeerd hierover telefonisch contact met u te krjigen, maar dit is helaas niet gelukt.

Wij hebben uw melding direct dorogegeven aan onze bezorgdienst en zullen er alles aan doen om de bezorging van uw krant verder correct te laten verlopen.

Wij verzoeken u vriendelijk om iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden. Op die manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door