Klacht: bezorging pakket

op 24 maart 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag is mijn pakket bezorgd bij mensen in onze straat 3 huizen verder.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Maar ik vind het vreemd dat het bij mensen bezorgd wordt waar ik nauwelijks contact mee heb goedemorgen en goedemiddag of avond daar blijft het. bij. De ” buurman” vertelde ook dat de bezorger bij hem heeft aangedrongen dat hij het MOET bezorgen bij nummer 53 ( bij mij dus). Ik kreeg een briefje in de bus dat het pakketje bij de ” buren” is bezorgd op nummer 56. Maar de mensen wonen op 65 dus dit klopte al niet.
Ik vind dit een slechte gang van zaken. De bezorger had gewoon nog een keertje langs moeten komen.

Gewenste Oplossing:

Ik vind dat dit niet kan. Het gaat om een pakketje wat al betaald is en nu ging het goed maar wat als het " verdwijnt".
Het bedrijf moet zijn personeel goed instructie geven over het bezorgen van de pakketjes.
Het is geen reclame voor het bedrijf en dat ze mijn klacht serieus nemen. Ik ben tevreden met een passend antwoord van het bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 26 april 2017 om 20:45 geantwoord

Klacht al in maart 2015 ingediend krijg nu een bericht sinds 2017 actief op dit forum met alleen een antwoord dat ze zo snel mogelijk naar tevredenheid het oplossen. Maar verder geen oplossing dus ik kan hier niets mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Hessel