Klacht: bezorging pakket

op 24 maart 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag is mijn pakket bezorgd bij mensen in onze straat 3 huizen verder.
Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Maar ik vind het vreemd dat het bij mensen bezorgd wordt waar ik nauwelijks contact mee heb goedemorgen en goedemiddag of avond daar blijft het. bij. De ” buurman” vertelde ook dat de bezorger bij hem heeft aangedrongen dat hij het MOET bezorgen bij nummer 53 ( bij mij dus). Ik kreeg een briefje in de bus dat het pakketje bij de ” buren” is bezorgd op nummer 56. Maar de mensen wonen op 65 dus dit klopte al niet.
Ik vind dit een slechte gang van zaken. De bezorger had gewoon nog een keertje langs moeten komen.

Ik vind dat dit niet kan. Het gaat om een pakketje wat al betaald is en nu ging het goed maar wat als het " verdwijnt".
Het bedrijf moet zijn personeel goed instructie geven over het bezorgen van de pakketjes.
Het is geen reclame voor het bedrijf en dat ze mijn klacht serieus nemen. Ik ben tevreden met een passend antwoord van het bedrijf.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:32 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 26 april 2017 om 20:45 geantwoord

Klacht al in maart 2015 ingediend krijg nu een bericht sinds 2017 actief op dit forum met alleen een antwoord dat ze zo snel mogelijk naar tevredenheid het oplossen. Maar verder geen oplossing dus ik kan hier niets mee.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvia Hessel