Klacht: bezorging op 28/07/2017

op 29 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 31 juli 2017 om 16:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Kuipers,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat u op vrijdag 28 juli 2017 uw Telegraaf niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Ik heb uw klacht doorgegeven aan onze bezorgdienst en de nodige handelingen zullen worden genomen om de bezorging van uw Telegraaf weer op orde te krijgen.
Ter compensatie van uw gemiste krant heb ik tevens een extra bezorgdag toegevoegd aan de lopende betaalperiode van uw abonnement zodat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO - Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door b.kuipers31@chello.nl