Klacht: Bezorging krant ‘De Telegraaf’

Christian Michiels op 26 februari 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 februari 2018
Reactie van het bedrijf:

Beste meneer Michiels, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging van uw Telegraaf al enige tijd niet op orde blijkt te zijn. Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben uw klacht over de bezorging...

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 26 februari 2018

Een abonnee van 'De Telegraaf' heeft sinds 2 februari 2018 slechts drie kranten ontvangen, ondanks een eerste incasso van 104,50 euro. De abonnee beschouwt dit als oplichterij en verzoekt om beëindiging van het abonnement en terugbetaling van het geïncasseerde bedrag.

Mijn Klacht:

Sedert 2-2-2018 abonnee, tot op heden slechts 3 (drie) kranten ontvangen.
Intussen eerste invordering gedaan ten bedrage van 104,50 EUR.
Voorwaar dure dagbladen, pure oplichterij !!
Maak direct een einde aan mijn abonnement, met tenietdoening van Mandaat Nummer TMGO-000000000783597.
Ipso facto terugstorten van ten onrechte geinde bedrag van 104,50 EUR.

Gewenste Oplossing:

Elke maandag tot en met zaterdag de krant in mijn brievenbus, zoals me
meegedeeld door M. Rianne Keller, Marketeer De Telegraaf !!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 februari 2018 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Christian Michiels

Heeft op 01 maart 2018 om 12:59 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Heden 1-3-2018, nog steeds GEEN ENKELE krant mogen ontvangen ii Waar blijven de nodige handelingen om dit te verhelpen ??
Geld van mijn rekening afhalen gaat ZEER VLOT !! Heb hiervoor nochtans GEEN ENKEL MANDAAT getekend !!
INTERNET Tijdperk : vandaag besteld morgen geleverd !! Een krant bezorgen net over de grens (omgeving GENT) -VLAANDEREN, gaat niet !! AUB !!!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM