Klacht: bezorging folders

op 12 februari 2020 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Axender

7 maanden geleden - Beste heer of mevrouw Krabbendam, Het spijt ons om te horen dat u geen folders ontvangt. Wij gaan uw klacht doornemen met de bezorger en gaan ervan uit dat de bezorging zich zal herstellen.Met vriendelijke groet,Klantenservice Axender B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 12 maart 2020 om 11:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer of mevrouw Krabbendam,

U heeft bij ons een melding gedaan met betrekking tot het niet ontvangen van onze folders. Dit is circa een maand geleden. In de tussentijd hebben wij niks meer van u vernomen en gaan er daarom vanuit dat de bezorging is hersteld. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen wij dit graag.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door yardje