Klacht: Bezorging folder.

op 08 februari 2018 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 08 februari 2018 om 12:32 geantwoord

Hartelijk bedankt voor uw bericht over de folderbezorging. Vervelend om te horen dat u de folder nog steeds niet ontvangen heeft.

Wij willen u vragen om uw klacht rechtstreeks in te dienen bij ons verspreidingsbureau Axender via deze link. Zij zullen de melding dan oppakken en kijken welke problemen er zijn met de bezorger. U kunt ook telefonisch contact opnemen met Axender via 0485-319050.

Graag willen wij u ook attenderen op het volgende.

Sinds een aantal weken hebben we nog een bezorgoptie toegevoegd als service naar onze klanten toe en wel deze:

Op deze gebruiksvriendelijke site kunt u uw eigen folders samen stellen en per post laten bezorgen. Wekelijks vallen dan iedere dinsdag de folders die u zelf kiest in de brievenbus. Hierdoor zijn we niet meer afhankelijk van een bezorger en ontvangt u de folder die u wenst, waaronder ook onze Jan Linders folders, zeker in de brievenbus.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u nog een prettige dag verder.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Heeskens