Klacht: bezorging en eactie hierop

op 15 september 2017 over Mikrogids in de categorie Magazines

Het is nu vrijdagochend en ik heb vanochtend de bezorgingslijn gebeld dat er bij mij donderdag geen mikrogids is bezorgd.
Ik moest mijn abonneenummer intoetsen maar deze had ik niet. Op de gids van afgelopen week stond deze niet. Er werd weer naar het nummer gevraagd en daarna werd de verbinding verbroken. Het is de fout van Mikrogids dat ik geen gids heb ontvangen en ik krijg geen mogelijkheid om iemand aan de lijn te krijgen of om mijn adres in te tikken. Daarna heb ik de klantenservice gebeld. Deze mevrouw was nogal bot. Ik zou de gids morgen voor 18.00 ontvangen. Het kon niet eerder. En het was de fout van postnl. Dit is echter maar gedeeltelijk waar. Het is de fout van Mikrogids dat zij alleen op abonneenummer reageren en dat deze niet op mijn huidige gids gedrukt stond. Ook is het de verantwoordelijkheid van Mikrogids om voor een goede leverancier voor de bezorging van de gids te zorgen. Een televisiegids heb je nodig vóór de week op zaterdag begint, dus hoort vóór zaterdag bezorgd te worden. Betaal eventueel postnl om de gids nog dezelfde dag te bezorgen. En als dit te vaak gebeurt zullen jullie vanzelf een andere
leverancier zoeken. Dat is pas klantgericht denken
Als er aan de telefoon wat vriendelijker was gereageerd had ik nu geen klacht ingediend.

Ik verwacht tenminste een excuus van de klantenservice
En natuurlijk zo snel mogelijk de Mikrogids
Echt tevreden zal ik niet meer worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mikrogids over deze klacht.

Bericht van Mikrogids

1 jaar geleden - Gebeld met mevrouw. Excuses gemaakt voor het eerdere gesprek. Een terugkoppeling hierover aan de manager gegeven.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Mikrogids in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mikrogids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mikrogids

Heeft op 27 maart 2018 om 10:13 geantwoord

Beste mevrouw Van Maarschalkerweerd,

Enige tijd geleden heeft u ons een bericht verstuurd via klacht.nl over de bezorging van uw Mikro Gids. Helaas is dit bericht in behandeling blijven staan.

Wij hopen dat de bezorging van uw Mikro Gids weer goed verloopt en u nog jaren abonnee bij ons blijft!

Aylin
Mikro Gids

Alle klachten die gemeld zijn door vrouw Woerden